fredag 29 maj 2009

P1 lördag 11,03

Hej
I dag så gjorde jag en intervju med p1 media som ska sändas i morgon 11,03 .det blev lite otydligt när jag pratade, ämnet var ang po pon och anmälan jag gjort till jk.
Det är svårt att hinna med och debattera och vinkla när ämnet är så komplicerat. ja ja det viktiga är i alla fall att det blir en debatt om pressetik sen får väl jag vara surig o vimsig i min uttalanden det är ju inte det viktigaste att jag gör mig bra huvudsaken att pressetiken kommer upp till ytan ...

2 kommentarer:

mirjana sa...

Det har ingen betydelse om du gör dig bra eller dåligt.
Det viktiga är att du har din åsikt som du står för, vilket du har gjort . En styrka som har gett många kraft och ork.
Tänker på dig och tack för din mod!
Mirjana

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med er. Kramar från en som aldrig kommer att glömma din Engla.