tisdag 19 januari 2010

Älskade Engla du saknas oss-polis myndigheter och media , kommentarer

Hej alla fina människor,det är många som är besvikna på att dom inte kan kommentera här längre, vilket jag åxå tycker är tråkigt men nödvändigt för att jag ska orka att uttrycka mig och inte behöva oroa mig för en massa onödiga konflikter.
Förnärvarande är jag nöjd med att få skriva o uttrycka vad jag vill men när jag tycker att det är viktigt och jag orkar med kommentarer så kan jag alltid ge möjlighet till det igen.

Det är även fler som inte hittar boken, Älskade Engla du saknas oss-polis myndigheter och media. du kan be vilken bokhandel som hest att ta hem den eller köpa den på adlibris eller bokus på nättet. Tyvärr så tar inte dom flesta bokhandlarna in böcker till affärerna om dom inte kommer från stora förlag...