måndag 11 januari 2010

Många känslor som jag behöver dela...

Många tankar o känslor som dras upp med att Helens mördare tagit sitt liv, Englas namn nämns lite här o där och det kan jag ju förstå efter som det är väldigt lika öden.
Alla dagar är jobbiga men vissa är värre som när sånt här händer och jag kan inte låta bli att läsa även om det skulle vara bättre för mig att låta bli att bli påmind om hur hemskt det var för Helen o Engla.( fast minnena gnager ju alla fall i mig varje dag)
Även rättegången i hd som pågår ang stureby fallet drar upp en massa trista känslor om hur samhället fungerar.
I bland så önskar jag att AE tagit sitt liv så jag slapp tankarna om hur jag ska få tag på honom och göra hans liv till en mardröm...Om han vore död så kunde jag ju inte...och kanske slapp jag tankarna då? samtidigt så skulle det kännas som att han smet från sitt straff om han tog sitt liv.
hmmm o nu i vår får AE rätt till sin första lufthåls permission!!! fy fann nää det vore nog bättre med han under jord!efter som det inte finns rimliga straff, livs tid vet ju ingen vad det innebär o permissioner till barna mördare...