lördag 14 november 2009

Livet är lite så där normalt på utsidan men insidan svider fortfarande av en grym sorg.

Nu snöar det för fullt här i dalarna ,det finns något fint med vintern lite romantiskt när man tänder eld i kakelugnen och sitter inne och tittar ut på snöflingorna. jag gillar verkligen inte att frysa så jag föredrar att vara inne så mycket som möjligt,tror att jag ska baka lite kanel bullar idag sen ska familjen gå på bio 2012 ,jag har en vän som heter Carl Johan Calleman som skrivit och forskat mycket om just majkalendern och så vit jag vet så nämner han aldrig jordens undergång så som det ska speglas i den här filmen ,men jag tror att de ska bli spännande och förhoppnings vis en film utan en massa mord .
Livet är lite så där normalt på utsidan men insidan svider fortfarande av en grym sorg.
frid o kärlek carina