onsdag 22 oktober 2008

Utkast till Promemoria och beslut: Förundersökning avseende i frågasatt handläggning av k 13929-00,polismyndigheten i Dalarna.

I morgon kommer det att bli offentligt och gå att få ut vad Åklagarmyndigheten riksenhet för polismål kommit framtill i frågan om polisen gjort något fel i hanteringen av Uppgifterna som kommit in om Anders Eklund åren före Engla blev mördad av honom. Eller som Bo Lindgren säger det handlar inte om dom gjort något fel utan om dom gjort något kriminellt!.
Så är LAGEN SKRIVEN.......Jag har redan fått uppgifterna och känner mig lite ??! men jag är ju den som hittills inte läckt uppgifter utan låtit dom som det är meningen ska ge ut dom göra det.jag har i och för sig tröttnat på att vara lydig mot rättsväsendet när det ändå inte fungerar för dom med sekretess ,hemliga handlingar mm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror man ska vara " lydig", följa lagar o regler,än om inte rättsväsendet följer dom själva,man mår nog bättre då ,innombords.Respekterar dig enormt,att du stått pall för alt som kommit din väg.Hoppas du orkar vara stark länge till.Kram från Stina hbg

Anonym sa...

Det är starkt av dig att du delar med dig av ditt liv och funderingar. Hela Sverige beklagar det som hände din dotter, sånt ska helt enkelt inte få hända. Men när det väl gör det så kan man inte annat än förlita sig på rättsväsendet.. Att ha ett livstids straff på max 15 år är pinsamt, riktigt pinsamt.